Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Зозульов О. 
Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 5-6. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_5-6_13
  Повний текст PDF - 1.791 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зозульов О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 5-6. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_5-6_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зозульов Олександр Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського