Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Квахненко К. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 3. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_3_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Квахненко К. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 3. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |