Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Булатова А. Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 2. - С. 34-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_2_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булатова А. Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 2. - С. 34-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |