Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Булатова А. 
Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 2. - С. 34-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_2_5
  Повний текст PDF - 7.011 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Булатова А.
  • Река О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Булатова А. Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 2. - С. 34-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_2_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського