Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Швацька - Мокрицька Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / - Мокрицька Д. Швацька // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 1. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Швацька - Мокрицька Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / - Мокрицька Д. Швацька // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 1. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |