Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Швацька - Мокрицька Д. 
Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / - Мокрицька Д. Швацька // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 1. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_10
  Повний текст PDF - 213.744 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Швацька -.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Швацька - Мокрицька Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / - Мокрицька Д. Швацька // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 1. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського