Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Черненко О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання / О. Черненко // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_2 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черненко О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання / О. Черненко // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_2.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |