Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Черненко О. 
На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання / О. Черненко // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_2
  Повний текст PDF - 793.264 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черненко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черненко О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання / О. Черненко // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_2.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Черненко Ольга Сергіївна (економічні науки)
  • Черненко Оксана Володимирівна (1972–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського