Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Ільїна С. Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ільїна С. Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 1-2. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_1-2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |