Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Стріжкова Ю. 
Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку / Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 2. - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_2_4
  Повний текст PDF - 2.402 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стріжкова Ю.
  • Гайдамаха О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стріжкова Ю. Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку / Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 2. - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_2_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського