Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Цопа М. Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / М. Цопа // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цопа М. Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / М. Цопа // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_4_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |