Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Дубницький В. 
Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку / В. Дубницький, Н. Даниліна // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_6_7
  Повний текст PDF - 1.634 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дубницький В.
  • Даниліна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дубницький В. Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку / В. Дубницький, Н. Даниліна // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_6_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дубницький Володимир Іванович (1945–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського