Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Старостіна А. 
Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях / А. Старостіна, О. Пригара // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_4_2
  Повний текст PDF - 126.942 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Старостіна А.
  • Пригара О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Старостіна А. Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях / А. Старостіна, О. Пригара // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_4_2.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Старостіна Альона Юріївна (технічні науки)
  • Старостіна Алла Олексіївна (економічні науки)
  • Пригара Ольга Юріївна (економічні науки)
  • Пригара Ольга Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського