Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Онищенко В. 
Концептуально-стратегічні підходи маркетингововї діяльності інноваційного університету / В. Онищенко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_15
  Повний текст PDF - 793.317 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Онищенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Онищенко В. Концептуально-стратегічні підходи маркетингововї діяльності інноваційного університету / В. Онищенко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Онищенко Володимир Пилипович (1946–) (економічні науки)
  • Онищенко Володимир Олександрович (економічні науки)
  • Онищенко Віктор Анатолійович (економічні науки)
  • Онищенко Віктор Петрович (економічні науки)
  • Онищенко Василь Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського