Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Стефанішин В. Я. Стратегічне позиціонування торговельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно / В. Я. Стефанішин // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стефанішин В. Я. Стратегічне позиціонування торговельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно / В. Я. Стефанішин // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |