Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Стефанішин В. Я. 
Стратегічне позиціонування торговельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно / В. Я. Стефанішин // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_9
  Повний текст PDF - 605.48 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стефанішин В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стефанішин В. Я. Стратегічне позиціонування торговельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно / В. Я. Стефанішин // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського