Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Точиленкова Н. Ю. Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Н. Ю. Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Точиленкова Н. Ю. Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Н. Ю. Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |