Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Точиленкова Н. Ю. 
Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Н. Ю. Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_6
  Повний текст PDF - 84.72 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Точиленкова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Точиленкова Н. Ю. Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Н. Ю. Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського