Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Дмитрів А. Я. Маркетинг для "Маркетингу": маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв'язку між політикою ціноутворення та формування попиту / А. Я. Дмитрів // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дмитрів А. Я. Маркетинг для "Маркетингу": маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв'язку між політикою ціноутворення та формування попиту / А. Я. Дмитрів // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |