Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Програма саморегулювання щодо дитячої реклами // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_13 Бібліографічний опис для цитування: Програма саморегулювання щодо дитячої реклами // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |