Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Пустотін В. С. 
Кількісні показники сили бренду / В. С. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_8
  Повний текст PDF - 69.766 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пустотін В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пустотін В. С. Кількісні показники сили бренду / В. С. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського