Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Суслова Т. О. 
Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. О. Суслова, С. В. Спивакоський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_13
  Повний текст PDF - 313.013 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Суслова Т.
  • Спивакоський С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Суслова Т. О. Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. О. Суслова, С. В. Спивакоський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Суслова Тетяна Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського