Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Співакосвська Т. В. 
Конкурентні стратегії компаній: кластфікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Т. В. Співакосвська, С. М. Дорогань // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_12
  Повний текст PDF - 2.458 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Співакосвська Т.
  • Дорогань С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Співакосвська Т. В. Конкурентні стратегії компаній: кластфікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Т. В. Співакосвська, С. М. Дорогань // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського