Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Співакосвська Т. В. Конкурентні стратегії компаній: кластфікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Т. В. Співакосвська, С. М. Дорогань // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Співакосвська Т. В. Конкурентні стратегії компаній: кластфікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Т. В. Співакосвська, С. М. Дорогань // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |