Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Старостіна А. О. Ефективне управління ризиками - важливий чинник формування сили банківського бренду / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, Д. С. Шмиглюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_6_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Старостіна А. О. Ефективне управління ризиками - важливий чинник формування сили банківського бренду / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, Д. С. Шмиглюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_6_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |