Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Зайцева А. В. Споживча проекція управління доданою вартісттю / А. В. Зайцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зайцева А. В. Споживча проекція управління доданою вартісттю / А. В. Зайцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |