Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Зайцева А. В. 
Споживча проекція управління доданою вартісттю / А. В. Зайцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_9
  Повний текст PDF - 461.515 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зайцева А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зайцева А. В. Споживча проекція управління доданою вартісттю / А. В. Зайцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зайцева Анна Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського