Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Зозульов О. В. 
Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. В. Зозульов, А. В. Гусиніна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_6
  Повний текст PDF - 128.659 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зозульов О.
  • Гусиніна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зозульов О. В. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. В. Зозульов, А. В. Гусиніна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зозульов Олександр Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського