Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Шкварук Л. О. 
Дослідження особливостей формування попиту на продовольчому ринку України / Л. О. Шкварук // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_9
  Повний текст PDF - 2.936 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шкварук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шкварук Л. О. Дослідження особливостей формування попиту на продовольчому ринку України / Л. О. Шкварук // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського