Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Шкварук Л. О. Дослідження особливостей формування попиту на продовольчому ринку України / Л. О. Шкварук // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шкварук Л. О. Дослідження особливостей формування попиту на продовольчому ринку України / Л. О. Шкварук // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |