Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Вакалюк А.В. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р і прогноз на 2010р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції / А.В. Вакалюк, М. Р. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вакалюк А.В. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р і прогноз на 2010р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції / А.В. Вакалюк, М. Р. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |