Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Вакалюк А.В. 
Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р і прогноз на 2010р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції / А.В. Вакалюк, М. Р. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_7
  Повний текст PDF - 266.729 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вакалюк А.
  • Лазебник М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вакалюк А.В. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р і прогноз на 2010р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції / А.В. Вакалюк, М. Р. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лазебник Максим Романович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського