Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Результати дослідження якості телефоного обслуговування страхових компаній України, представлені на засіданні клубу "HOT Skills" // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_6 Бібліографічний опис для цитування: Результати дослідження якості телефоного обслуговування страхових компаній України, представлені на засіданні клубу "HOT Skills" // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |