Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Результати дослідження якості телефоного обслуговування страхових компаній України, представлені на засіданні клубу "HOT Skills" // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_6
  Повний текст PDF - 3.362 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Бібліографічний опис для цитування:

Результати дослідження якості телефоного обслуговування страхових компаній України, представлені на засіданні клубу "HOT Skills" // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_6.

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського