Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Іванова Л. О. 
Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_3_14
  Повний текст PDF - 133.357 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванова Л. О. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_3_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванова Лілія Омелянівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського