Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Таранська О. Є. Стратегічне планування у рекламних агентствах / О. Є. Таранська // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 37-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Таранська О. Є. Стратегічне планування у рекламних агентствах / О. Є. Таранська // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 37-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_3_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |