Наукова періодика України | Мовознавчий вісник | ||
Filip Grażyna Рersonifikacja jako sposób brandingu vw na rynku polskim na przykładzie "Volkswagen magazyn” i "Das auto. magazyn” / Grażyna Filip // Мовознавчий вісник. - 2014. - Вип. 19. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2014_19_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Filip Grażyna Рersonifikacja jako sposób brandingu vw na rynku polskim na przykładzie "Volkswagen magazyn” i "Das auto. magazyn” / Grażyna Filip // Мовознавчий вісник. - 2014. - Вип. 19. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2014_19_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |