![]() | Наукова періодика України | ![]() | Мовознавчий вісник |
Filip Grażyna Рersonifikacja jako sposób brandingu vw na rynku polskim na przykładzie "Volkswagen magazyn” i "Das auto. magazyn” / Grażyna Filip // Мовознавчий вісник. - 2014. - Вип. 19. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2014_19_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Filip Grażyna Рersonifikacja jako sposób brandingu vw na rynku polskim na przykładzie "Volkswagen magazyn” i "Das auto. magazyn” / Grażyna Filip // Мовознавчий вісник. - 2014. - Вип. 19. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2014_19_25.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |