Наукова періодика України Мовознавчий вісник


Filip Grażyna 
Рersonifikacja jako sposób brandingu vw na rynku polskim na przykładzie "Volkswagen magazyn” i "Das auto. magazyn” / Grażyna Filip // Мовознавчий вісник. - 2014. - Вип. 19. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2014_19_25
  Повний текст PDF - 1.369 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Filip G.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Filip Grażyna Рersonifikacja jako sposób brandingu vw na rynku polskim na przykładzie "Volkswagen magazyn” i "Das auto. magazyn” / Grażyna Filip // Мовознавчий вісник. - 2014. - Вип. 19. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2014_19_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського