Наукова періодика України | Мова | ||
Камишова Н. В. Методичні стратегії формування міжкультурної комунікативної компетенції школярів на уроках іноземної мови / Н. В. Камишова // Мова. - 2018. - № 30. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_30_17 Досліджено міжкультурну комунікативну компетенцію школярів. Предмет наукової розвідки складають компоненти іншомовної комунікативної компетенції та їх корелятивний зв'язок із розвитком міжкультурної компетенції. Мета роботи - визначити алгоритм методичної стратегії, що дасть змогу інтенсивно й ефективно формувати в учнів усі складові іншомовної комунікативної компетенції. Це, у свою чергу, стане передумовою розвитку міжкультурної комунікативної компетенції. Методологічною базою дослідження є методи синтезу, аналізу, спостереження, зіставлення. Винахід алгоритму методичної стратегії щодо формування міжкультурної компетенції школярів на уроках іноземної мови. Цей алгоритм може бути використаний у практиці викладання. Висновки: використання різних елементів кожного із культурологічних підходів у процесі викладання іноземної мови є потрібним, бо лише об'єднання їхніх фундаментальних принципів дає можливість формувати всебічну соціокультурну компетентність учнів у рамках рідного та іншомовних середовищ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Камишова Н. В. Методичні стратегії формування міжкультурної комунікативної компетенції школярів на уроках іноземної мови / Н. В. Камишова // Мова. - 2018. - № 30. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_30_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |