Наукова періодика України Моделювання та інформаційні системи в економіці


Федорченко А. В. 
Маркетингове моделювання лояльності споживачів / А. В. Федорченко, шин А. Л. Лап // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2009. - Вип. 80. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2009_80_16
  Повний текст PDF - 573.013 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федорченко А.
  • Лап ш.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федорченко А. В. Маркетингове моделювання лояльності споживачів / А. В. Федорченко, шин А. Л. Лап // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2009. - Вип. 80. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2009_80_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського