Наукова періодика України | Моделювання та інформаційні системи в економіці | ||
Федорченко А. В. Маркетингове моделювання лояльності споживачів / А. В. Федорченко, шин А. Л. Лап // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2009. - Вип. 80. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2009_80_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорченко А. В. Маркетингове моделювання лояльності споживачів / А. В. Федорченко, шин А. Л. Лап // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2009. - Вип. 80. - С. 149-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2009_80_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |