Наукова періодика України Молодь і ринок


Томашівський С. 
Роль і значення уяви в розвитку творчих здібностей учнів / С. Томашівський // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_33
Висвітлено підходи до розуміння поняття “уява”, розглянуто її види та побудовано загальну структуру видів уяви. Розглянуто поняття “творчої уяви” як основи для формування людської творчості. Зроблено висновок, що уява не лише впливає на перебіг психічного життя людини, а й зумовлює формування її важливих особистісних якостей.Освещены подходы к пониманию понятия "воображение", рассмотрены его виды и построена общая структура видов воображения. Рассмотрено понятие "творческое воображение" как основа для формирования человеческого творчества. Сделан вывод, что воображение не только влияет на течение психической жизни человека, но и обусловливает формирование ее важных личностных качеств.When covering the approaches to the understanding of the concept of "imagination", considered his views and the overall structure is constructed kinds of imagination. The concept of "creative imagination" as the basis for the formation of human creativity. It is concluded that the imagination not only affects the course of human mental life, but also results in the formation of its important personal qualities.
  Повний текст PDF - 243.818 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Томашівський С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Томашівський С. Роль і значення уяви в розвитку творчих здібностей учнів / С. Томашівський // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_33.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського