Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Goktas V. 
Socıal marketıng ın charıtable gıvıng ıntentıons: a serıal medıatıon model / V. Goktas, E. Erol, R. Altunisik, K. Ardic // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_4
  Повний текст PDF - 345.503 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Goktas V.
  • Erol E.
  • Altunisik R.
  • Ardic K.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Goktas V. Socıal marketıng ın charıtable gıvıng ıntentıons: a serıal medıatıon model / V. Goktas, E. Erol, R. Altunisik, K. Ardic // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського