Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Goktas V. Socıal marketıng ın charıtable gıvıng ıntentıons: a serıal medıatıon model / V. Goktas, E. Erol, R. Altunisik, K. Ardic // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Goktas V. Socıal marketıng ın charıtable gıvıng ıntentıons: a serıal medıatıon model / V. Goktas, E. Erol, R. Altunisik, K. Ardic // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 21-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |