Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Ignatowski G. Paradox of nepotism in enterprises in Poland and Ukraine: social capital perspective / G. Ignatowski, B. Stopczynski, J. Trebska // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 295-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ignatowski G. Paradox of nepotism in enterprises in Poland and Ukraine: social capital perspective / G. Ignatowski, B. Stopczynski, J. Trebska // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 295-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |