Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Ignatowski G. 
Paradox of nepotism in enterprises in Poland and Ukraine: social capital perspective / G. Ignatowski, B. Stopczynski, J. Trebska // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 295-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_27
  Повний текст PDF - 338.775 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ignatowski G.
  • Stopczynski B.
  • Trebska J.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ignatowski G. Paradox of nepotism in enterprises in Poland and Ukraine: social capital perspective / G. Ignatowski, B. Stopczynski, J. Trebska // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 295-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського