Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Korcsmáros E. Changing in consumer loyalty as a reaction for EU integration in Slovakia / E. Korcsmáros, R. Machova, Z. Seben, L. Feher // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 206-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Korcsmáros E. Changing in consumer loyalty as a reaction for EU integration in Slovakia / E. Korcsmáros, R. Machova, Z. Seben, L. Feher // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 206-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |