Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Fedorko R. Impact of ancillary services on the hotel rating in Visegrad group countries / R. Fedorko, R. Bacik, M. Olearova, M. Rigelsky, P. Breyl // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Fedorko R. Impact of ancillary services on the hotel rating in Visegrad group countries / R. Fedorko, R. Bacik, M. Olearova, M. Rigelsky, P. Breyl // Marketing and management of innovations. - 2019. - № 2. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2019_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |