Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Alnsour M. Internet-based relationship quality: a model for Jordanian business-to-business context / M. Alnsour // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 161-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Alnsour M. Internet-based relationship quality: a model for Jordanian business-to-business context / M. Alnsour // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 4. - С. 161-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |