Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Borysova T. Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study / T. Borysova, G. Monastyrskyi // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 229-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Borysova T. Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study / T. Borysova, G. Monastyrskyi // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 229-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |