Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Lyulyov O. 
National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability / O. Lyulyov, O. Chygryn, T. Pimonenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 142-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_14
  Повний текст PDF - 917.301 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Lyulyov O.
  • Chygryn O.
  • Pimonenko T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Lyulyov O. National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability / O. Lyulyov, O. Chygryn, T. Pimonenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 142-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського