Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Lyulyov O. National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability / O. Lyulyov, O. Chygryn, T. Pimonenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 142-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Lyulyov O. National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability / O. Lyulyov, O. Chygryn, T. Pimonenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 142-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |