Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Mohsen Y. Perceived service value, customer engagement and brand loyalty in health care centres in Egypt / Y. Mohsen, H. M. Hussein, A. A. Mahrous // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 95-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mohsen Y. Perceived service value, customer engagement and brand loyalty in health care centres in Egypt / Y. Mohsen, H. M. Hussein, A. A. Mahrous // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 3. - С. 95-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_3_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |