Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Degtjarjova I. 
Student as stakeholder: "voice of customer" in higher education quality development / I. Degtjarjova, I. Lapina, D. Freidenfelds // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 388-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_32
  Повний текст PDF - 496.129 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Degtjarjova I.
  • Lapina I.
  • Freidenfelds D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Degtjarjova I. Student as stakeholder: "voice of customer" in higher education quality development / I. Degtjarjova, I. Lapina, D. Freidenfelds // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 2. - С. 388-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського