Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Harafonova O. I. The substantiation of the strategy of social responsibility of the enterprise with the aim of providing efficiency of its activities / O. I. Harafonova, G. V. Zhosan, L. M. Akimova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 267-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Harafonova O. I. The substantiation of the strategy of social responsibility of the enterprise with the aim of providing efficiency of its activities / O. I. Harafonova, G. V. Zhosan, L. M. Akimova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 267-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |