Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Harafonova O. I. 
The substantiation of the strategy of social responsibility of the enterprise with the aim of providing efficiency of its activities / O. I. Harafonova, G. V. Zhosan, L. M. Akimova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 267-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_27
  Повний текст PDF - 1.12 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Harafonova O.
  • Zhosan G.
  • Akimova L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Harafonova O. I. The substantiation of the strategy of social responsibility of the enterprise with the aim of providing efficiency of its activities / O. I. Harafonova, G. V. Zhosan, L. M. Akimova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 267-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського