Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Кордзая Н. Р. 
Сприйняття соціальної реклами населенням України / Н. Р. Кордзая // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_17
  Повний текст PDF - 330.853 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кордзая Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кордзая Н. Р. Сприйняття соціальної реклами населенням України / Н. Р. Кордзая // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського