Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Кордзая Н. Р. Сприйняття соціальної реклами населенням України / Н. Р. Кордзая // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кордзая Н. Р. Сприйняття соціальної реклами населенням України / Н. Р. Кордзая // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |