Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Kliestikova J. 
Branding with understanding: how national profile of consumer influences brand value perception / J. Kliestikova, K. Janoskova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 149-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_16
  Повний текст PDF - 448.801 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kliestikova J.
  • Janoskova K.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kliestikova J. Branding with understanding: how national profile of consumer influences brand value perception / J. Kliestikova, K. Janoskova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 149-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського