Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Dikcius V. The impact of parents’ technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents’ participation in parental decision making to purchase technological products / V. Dikcius, I. Pikturniene, V. Pakalniskiene, E. Seimiene, M. Kavaliauske, J. Reardon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Dikcius V. The impact of parents’ technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents’ participation in parental decision making to purchase technological products / V. Dikcius, I. Pikturniene, V. Pakalniskiene, E. Seimiene, M. Kavaliauske, J. Reardon // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |