Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Гребенюк Н. В. 
Оцінювання інноваційної складової маркетингової діяльності банку та визначення її впливу на ефективність функціонування банку / Н. В. Гребенюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 111-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_13
  Повний текст PDF - 659.79 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гребенюк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гребенюк Н. В. Оцінювання інноваційної складової маркетингової діяльності банку та визначення її впливу на ефективність функціонування банку / Н. В. Гребенюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 111-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гребенюк Надія Вікторівна (економічні науки)
  • Гребенюк Надія Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського