Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Novikova M. M. 
Social potential of marketing communications in modern city / M. M. Novikova, S. O. Gaiduchenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_8
  Повний текст PDF - 591.919 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Novikova M.
  • Gaiduchenko S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Novikova M. M. Social potential of marketing communications in modern city / M. M. Novikova, S. O. Gaiduchenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського