Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Решетнікова І. Л. 
Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій / І. Л. Решетнікова, М. П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 191-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_18
  Повний текст PDF - 393.715 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Решетнікова І.
  • Сагайдак М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Решетнікова І. Л. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій / І. Л. Решетнікова, М. П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 191-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Решетнікова Ірина Леонідівна (економічні науки)
  • Сагайдак Михайло Петрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського