Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Решетнікова І. Л. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій / І. Л. Решетнікова, М. П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 191-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Решетнікова І. Л. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій / І. Л. Решетнікова, М. П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 191-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |