Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Charsetad P. Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels / P. Charsetad, Doost H. Vazifeh, H. Nikoomaram // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Charsetad P. Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels / P. Charsetad, Doost H. Vazifeh, H. Nikoomaram // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |