Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Charsetad P. 
Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels / P. Charsetad, Doost H. Vazifeh, H. Nikoomaram // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_13
  Повний текст PDF - 390.903 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Charsetad P.
  • Vazifeh D.
  • Nikoomaram H.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Charsetad P. Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels / P. Charsetad, Doost H. Vazifeh, H. Nikoomaram // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського