Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Тарнавська Н. П. Провайдинг маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод: концепція, організаційний ресурс, результати / Н. П. Тарнавська, О. С. Голоднюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 11-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарнавська Н. П. Провайдинг маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод: концепція, організаційний ресурс, результати / Н. П. Тарнавська, О. С. Голоднюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 11-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |