Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Тарнавська Н. П. 
Провайдинг маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод: концепція, організаційний ресурс, результати / Н. П. Тарнавська, О. С. Голоднюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 11-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_3
  Повний текст PDF - 370.687 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарнавська Н.
  • Голоднюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарнавська Н. П. Провайдинг маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод: концепція, організаційний ресурс, результати / Н. П. Тарнавська, О. С. Голоднюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 11-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тарнавська Наталія Петрівна (1954–) (економічні науки)
  • Голоднюк Олена Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського