Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Лігоненко Л. О. Теоретико-методологічні засади технологічного менеджменту / Л. О. Лігоненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 145-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лігоненко Л. О. Теоретико-методологічні засади технологічного менеджменту / Л. О. Лігоненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 145-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |