Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Mohsenidoust F. Studying the role of marketing mix on performance of leasing service providers firms (case: Ghadir leasing company) / F. Mohsenidoust, Sabegh Z. Amini // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mohsenidoust F. Studying the role of marketing mix on performance of leasing service providers firms (case: Ghadir leasing company) / F. Mohsenidoust, Sabegh Z. Amini // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |